ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

شب قدر(2)

خدایا,در این شبهای قدر زیباترین سر نوشت را برای عزیزی که این نوشته را میخواند مق...در کن. بهترین روزگاران را برایش رقم بزن و او را در تمامی لحظات در یاب. مبادا خسته, بیمار, افتاده و یا غمگین شود. دلش را سرشار از شادی کن و آنچه را که به بهترین بندگانت عطا میکنی به او نیز عطاکن. آمین

ضیافت خدا

بار خدایا!
از کوی تو بیرون نرود ، پای خیالم ؛نکند فرق به حالم؛
چه برانی ، چه بخوانی ؛ چه به اوجم برسانی ، چه به خاکم بنشانی!
نه من آنم که برنجم
نه تو آنی که برانی.....
(دوست عزیز در ضیافت عشق بازی با خدای خویش بیاد منم باش)

شب قدر(19)

 

امشب شب قدره شب ضربت خوردن حضرت علی. 

دلم گرفته، تنهام،حوصله هیچ کاری رو ندارم. دلم میخواد بشینم فقط گریه کنم اونقدر که از حال برم. از مظلومیت حضرت علی دلم میگیره از اینکه همه امام هامون تو مظلومیت به شهادت رسیدن بخصوص امام رضا که تو غربت شهید شد. دلم میخواست امشب تو حرمش بودم تا صبح می نشستم و ازش میخواستم شفاعتم رو پیش خدا بکنه تا خدا یه ذره از گناهامو ببخشه. وای خدای من چقدر دلم گرفته قلبم داره از غصه میترکه نمیتونم هیچی بنویسم یعنی حرفی ندارم که بگم مگه اینکه بگم خدایا منو ببخش. خدایا من خطاکار رو ببخش از گناهام بگذر. من جز تو پناهی ندارم بی پناهم نکن میدونم هرچقدر بد باشیم بازم بهمون فرصت میدی آخه تو کریمی و رحیمی. خداجونم دارم دق می کنم کمکمممممممممممممممممم کننننننننننننننننننننننننن 

خدایا محتاجم پناهم بده. 

خدایا دوستت دارم.  

التماس دعا

اشک

 

وقتی نیست نباید اشک بریزی 

باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند...تا کوه شوند،تا 

 

 سخت شوند ،

همین ها تو را میسازد...سنگت می کند درست مثل خودش !

باید یادت باشد حالا که نیست

اشکهایت را ندهی هرکسی پاک کند ...میدانی؟

آخر هرکسی لیاقت تو و اشکهایت را ندارد....

باید رفت

چند روز زندگی را تنها گاه پریدن می دانم.  

شاید سخت باشد اینکه همیشه در این اندیشه باشیم :"پرواز سخت است!" 


باید آموخت که انسان خلق شده است برای " حرکت " و نه " ایستایی "

برای پریدن و اوج گرفتن.

که اگر جز این بود آفرینش او را بی معنا می دانستم.

بایدرفت

باید شد،

نباید ماند

اینجا جای ماندن نیست

باور کن

انزوای دل

 

 

نگران نباش 

حال دلم خوب است !!! 


 نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست... 


نه از شیون های مداومش ، به وقت ِ خواستن ِ تو ... 


آرام 


جوری که نبینی و نشنوی 


گوشه ای نشسته ، 


و رویاهایش را به خاک می سپارد