ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

عید اومده

خداوندا در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی است مرهم، هرکجا نومیدی هست امید و هرکجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد.  

سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین. 

تقدیم به دوستای گلم   

قصه انسان

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد،تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن..... 

قصه انسان  

قصه یک دل است و یک نردبان! 

قصه بالا رفتن 

قصه هزار راه و یک نشانی  

قصه پله پله تا خدا  

قصه جستجو.....قصه از هرکجا تا او 

قصه انسان، قصه پیله است و پروانه! 

قصه تنیدن و شکافتن ..........  

من اما  

هنوز اول قصه ام  

ایستاده روی اولین پله  

نشانی گم کرده   

با دو بال ناتمام و یک آسمان  

خدایا دست دلم را می گیری؟