ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

دلگیر

این روزها خیلی دلم گرفته از دست داداشم و شوهرخواهرم ناراحتم ازشون انتظار نداشتم این جوری راجع به من قضاوت کنن.خیلی ناراحت شدم.ولی دیگه برام اهمیتی ندارن مهم اینه که بابا و مامانم بهم اعتماد دارن و همینطور داداش سلمانم.خیلی دوستشون دارم.داداشم که خیلی کمکم کرد مشکلمو حل کنم.الان خیالم راحته فقط از دست این دوتا دلگیرم.هی روزگار....

روز مادر

سلام به دوستای گلم 

روز ولادت یگانه بانوی عالم دخت نبی اکرم و روز فرشته های زمینی و روز زن رو به همه شما دوستان عزیزم تبریک میگم  

عشق مادر

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم ....  

روز مادر بهترین فرشته زمینی

مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک  

روز فرشته های روی زمین مبارک

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.  

تقدیم به تمام مادران دنیا  

خوشحالی

سلام  

امروز هم ناراحتم هم خوشحال چون امروز میرم خونه خوشحالم ولی چون امتحان میان ترم آمارم رو بد دادم ناراحتم.یه چیزه دیگه که باعث خوشحالیم شده اینه که مشکلم حل شد البته با کمک داداش سلمانم.الهی فداش بشم خیلی ناراحت شد میدونم از این به بعد همیشه نگرانه و استرس داره که تو شهر غریب برام اتفاقی نیفته ولی خوب مجبور شدم بهش بگم.ولی از اینکه الان دیگه ترسی ندارم و میدونم که یکی هست که نگرانمه و تکیه گاهم خوشحالم امیدوارم که از این به بعد اتفاقی نیفته که اون بترسه یا نگرانم بشه. شما هم برام دعا کنین.  

همتون رو دوست دارم و از اینکه همیشه به وبلاگم سر میزنین خوشحالم. 

مرسی دوستای گلم.