ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

ماه میهمانی خدا

عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

التماس دعا

ماه رمضان

سلام به همه دوستای گلم 

فردا اول ماه رمضونه ولی من ناراحتم چون الان مسافرم و نمیتونم روزه بگیرم دلم گرفته آخه چرا نمیشه ماها که مسافرت اجباری برامون پیش میاد هم روزه بگیریم.هی اینم از شروع ماه رمضون امسال ولی خوب فردا برمیگردم خونه و راحت میشم.ولی در کل امسال خیلی خوشحالم نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه امسال یکی از بهترین ماه رمضونها رو در پیش دارم هرچند هرسال بهتر از سال قبله برام ولی این حس من بدجوری داره قلقلکم میده. بازم خدا رو شکر امیدوارم امسال همه ماه رمضون خوبی در پناه حق داشته باشیم. 

دوستتون دارم 

فرارسیدن ماه رمضون همه به همه تبریک میگم

ماه رمضان

آمد رمضان هست دعا را اثری 


دارد دل من شور و نوای دگری 


ما بنده عاصی و گنهکار توییم
 

ای داور بخشنده بما کن نظری

بوی ماه رمضون داره میاد

سلام به دوستای گلم 

کم کم ماه رمضون داره میاد هفته دیگه شروع میشه.امسال خیلی خوشحالم که ماه رمضون خونه خودمون هستم و شیراز نیستم آخه پارسال خیلی اذیت شدم تنهایی افطار میکردم یا سحری میخوردم واسه همین اذیت میشدم.آخه سخت بود واسه منی که همیشه سر یه سفره بزرگ با خانواده ام افطار میکردم و همه دور هم جمع بودیم یا همینطور واسه سحری.ماه رمضونهای خونه یه حال و هوای دیگه داشت تازه سال قبل خیلی هم برام بد بود خاطره تلخی ازش دارم که الان با فراموش کردنش خاطره خوبی ازش پیداکردم و حالم خیلی خیلی خوبه و تصمیم دارم امسال بهتر از سال قبل باشم درست همونطوری که به داداشی قول دادم.تازه این ترم هم قبول شدم و دیگه نگرانی از بابت درسام ندارم و میخوام تابستون امسال رو حسابی خوش بگذرونم. ان شاءالله 

امیدواره ماه رمضونی خوبی در پناه حق داشته باشین 

یا حق

شاه شطرنج

گیرم که باخته ام!!!!  

 
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد، من شاه  

 

شطرنجم!!!!  

  

 

تخریب میکنم آنچه را نمی توانم باب میلم بسازم.....  


 

آرزو طلب نمی کنم، آرزو می سازم...... 


 

لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی، من همانی ام که حتی فکرش را هم   

 

نمی توانی بکنی.....

آرزو

آرزو دارم زندگیم اشکی باشد و لبخندی ...
 

اشکی که دلم را تطهیر کند و رازهای زندگی را بر من فاش سازد ...
 

لبخندی که شکوه خدایان را در سیمایم آشکار کند ...  

 

واشکی که مرا در غم همه ی دل شکستگان جهان شریک سازد ...  

 

و لبخندی که نقش شادمانی هستی بر لبانم باشد .جبران خلیل جبران