ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

صبر کن بعد برو

صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو،  

یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو،  

خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد،  

تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو،  

لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی،  

تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو،  

صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو،  

یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو،  

تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند،  

تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو .... .  

 

 

بازهم معذرت میخوام

سلام به دوستای گلم 

شرمنده همگی بخدا این هفته خیلی سرم شلوغ بوده و نتونستم به وبلاگ کسی سر بزنم یا اگه رفتم نتونستم نظر بدم... خیلی خیلی شرمنده ام ولی قول میدم هر وقت تونستم بیام نت به همه سر بزنم. 

معذرت میخوام 

زود تر قدمهای اخر را بردار

 

 تا رسیدن قدمهایت به

حوالی خانه ی دلم


راهی نیست


من منتظر دیدن جای قدمهایت


هستم

زود تر قدمهای اخر را بردار

نهایت نامردی

بعضی وقت ها بعضی ها بی صدا از زندگیت میروند

بی خداحافظی....!

با پای برهنه روی نوک پا ...پاورچین پاورچین

تا مبادا صدای تق تق کفش هایشان

آگاهتان کند از رفتنشان

این نهایت نامردی ست...   

 

خاطرات یونی 2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وجدان تو

سلام مرا به وجدانت برسان

و اگر بیدار بود

بپرس چطور شبها آسوده می خوابد

وقتی سنگ هایی که در دستان توست

قلب مرا نشانه می رود؟

سلام

مرا به غرورت برسان

و بدان بهای قامت بلندش تنهاییست