ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

عادت احمقانه

مے بـــوسَمـــ و مے گــُذارَم کـــِنار

تــَمامِ چیزهایے کــِهــ نــَدارَمـــ را !
 

گذشته ات را

عاشِــقے اَت را

هــَمــهـــ را !

عادَتـــِ اَحمــَقانــهــِ اے ستـ

چــَسبیدَنـــ بــهــِ چیزهایے کهــِ نــَدارَمــِشانــ..  

 

خاکی نباش که آخرش گل باشی

بعضی آدما عین بارون می مونند ...

اولش که میان بهت طراوت میدن شادی میدن

ولی اخرش زندگی تو باگل و شُل یکی می کنند ...

مراقب ادمای بارون صفت باشید ...

تو نباید خاکی باشی که آخرش گٍل بشی...
 

بدترین درد چیه؟!

ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد ؛ از دسـت دادن ِ کسـیه که دوستـش داریم !

امـا .... حقیقـت این که :

از دست دادن ِ خــودمـون ، و از یــاد بردن ِ اینکه کـی هستیـم !

و چقدر ارزش داریم ....

گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره ... !!!
  

دلم گرفته

בلـم گـرفته اωــت ...(!)

نه اینـڪـه ڪـωــی ڪـارﮮ ڪـرבه باشـב نه ...//

من آنقـבر آבم گریز شـבه ام،،،

ڪـه ڪـωــی ڪـارش به اطراف من هم نمی رωـــב..(!)

בلم گرفتـه اωــت ڪـه آنچه هـωــتم را نمی فهمنـב .../.

و آنچه هـωـــتنـב را میپذیرم ...

و בنیـا هم به رویش نمی آورב این تنـاقض را ...(!)/.
 

این روزها

ایـن‌ روزهـا

هِـرّ و بـِرّ را از هـم تـشـخـیـص نـمـی دهـم دیـگـر.

عـاشـق شـده بـاشـم انـگـار؛ نــه ؟!  

 


دارم عمه میشم

وایییییییییییییییی خیلی خوشحالم  

دیشب زنگ زدم به بابا  و مامان جونم و باهاشون حرف زدم  مامانم گفت که به زودی عمه میشم. 

وایییییییییییی خداجونم شکرت