ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

محرم3

ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام

ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت

هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه

ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله   

 

الحسین (ع) تسلیت باد  

 

محرم 2

محرم آمد و ماه عزا شد  


مه جانبازی خون خدا شد  


جوانمردان عالم را بگویید  


دوباره شور عاشوار به پا شد  

  

محرم

سلام به همه دوستای گلم نمیخواستم آپ کنم ولی چون فردا اول محرم بود اومدم آپ کنم به مناسبت ماه محرم. 

امیدوارم تو این ماه عزیز هر چی از خدا میخواین بهتون بده موقع عزاداری هاتون منو هم فراموش نکنین... 

التماس دعا 

فرارسیدن ماه سوگواری اباعبدالله الحسین رو به همه تسلیت میگم. 

تو رفته ای

درها و پنجره‌ها، باز

پرده‌ها، در باد

خانه، درهم‌ریخته و خراب.

حتماً تو رفته‌ای

وگرنه

هیچ توفانی نمی‌توانست با خانه چنین کند!  

 

رویاهایمان را رشته کردند!!

لامپ های رشته ای را با کم مصرف ها عوض کردیم

ای کاش همیشه به همین سادگی میتوانستیم

عوض کنیم بی مصرف هایی را که

رویاهایمان را رشته کردند !!  

 

طعمه روزگار

پاهایم را که درون آب میزنم, ماهی ها جمع میشوند!!!

شاید این ها هم فهمیده اند...

عمری طعمه ی روزگار بوده ام!