ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

یونی هم تموم شد

خدا رو شکر تموم نمراتمو زدن و قبول شدم حالا فقط 2تا درس دارم که باید هردوتاش رو معرفی با استاد بگیرم و دیگه تموم البته هنوز پروژه پایانی مونده ولی اونم کاری نداره و زود تموم میشه و دیگه همه چی تموم میشه. 

امسال تصمیم گرفتم کنکور ندم میخوام سال آینده کنکور بدم البته تو این یه سال میخوام حسابی درس بخونم که دانشگاه تهران قبول بشم یا تهران یا میرم دانشگاه آزاد همینجا تنها انتخابم همینه ولی با برنامه ریزی که کردم میخوام حسابی بخونم مطمئنم هرچی بخوام و براش تلاش کنم بهش میرسم البته با کمک خدا...  

خداجونم میدونم صدامو میشنوی میدونم همه این حرفا رو میدونی میدونم همیشه پشت و پناهمی همیشه و همه جا مراقبمی ازت میخوام بازهم کمکم کنی... . 

خدایا به امیدت دوباره از نو شروع میکنم کمکم کن  

التماس دعا

دلم چی میخواد نمیدونم

واقعا دلم گرفته هیچ وقت فکر نمیکردم اگه یونی تموم بشه این همه اذیت میشم از یه جهت خوبه چون از اون شهر مزخرف راحت شدم از یه طرف هم دلتنگ اتاقم و بعضی از دوستام شدم. تازه حس میکنم دیگه مستقل نیستم و از وقتی اومدم وابسته به بقیه شدم ولی نمیخوام اینجوری باشه باید یه کاری چیزی پیدا کنم که مستقل باشم . 

خداجونم این چه حسیه که افتاده به جونم کاش میتونستم همه چی رو فراموش کنم دوگانگی رفتارش خیلی گیجم میکنه کمکم کن با این قضیه کنار بیام نمیخوام یه بار دیگه برام اتفاقی بیفته میدونم اگه بفهمه دارم اذیت میشم کاری میکنه که نباید ولی خداجونم تو که میدونی من چه حالی دارم پس کمکم کن نذار داغون شم.  

حس دلتنگی خیلی بده خیلی خیلی بد... 

یونی

آخیششششششششششششششششش 

دیروز بلاخره امتحانام تموم شد و از شر همه چی راحت شدم . دیگه دارم از شر این شهر راحت میشم. 

خداجونم شکررررررررررررررررر 

روز پدر

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا
از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان
از آغوششان ...
از عطر تنشـان،
از صدایشــان... 

پررو می‌شوند؟
خب بشوند….
مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟
مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها
همین نگاه‌ها
همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی
سرِپا نمانده‌ایم؟…
من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم
من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من می‌خواهم
مَردَم بداند دوستش دارم…. 

روز پدر و روز مرد مبارک...

روز پدر2

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . . 

 

بابای گلم روزت مبارک