ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

وروجک عمه مشکلی نداره

خوب اینم از وروجکمون که خدا رو شکر بعد از جواب آزمایشاتی که انجام داده بود گفتن هیچ مشکلی نداره... .  

الهی عمه فداش بشه دلم واسه اش یه ریزه شده... .  

وروجکی شده واسه خودش هر جا میره دلبری میکنه موندم این بزرگ بشه چی میشه خدا قربونش برم من...  

عمه فدات بشه زود بیا اینجا که دلم برات تنگ شده

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد شنبه 8 تیر 1392 ساعت 00:38 http://arsentus.blogsky.com

سلام
قدم نو رسیده مبارک

امیدوارم زودتر ببینینش

مرسی میلاد جان

شقایق یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:44

خدا رو شکر پس ناز داره بلا چیزیش نبوده داشته از خونواده دلبری میکرده!!!!!
هر وقت اومد پیشت از طرف من یه ماچ محکمش کن...
میشا جونم ببخش این چند وقت نیومدم پیشت...واقعا حالم زیاد خوش نبود...ولی قول میدم دیگه بی معرفت نباشم...
بوس بوس..

آره هنوز هیچی نشده بلاست و داره واسه خودش همه جا دلبری میکنه همه رو هم خواب میکنه آقا ولی خودش بیدار میمونه حالا قراره هفته دیگه برگرده اینجا من که دلم حسابی براش تنگ شده... .
مرسی گلم که به یادم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد