ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

روحیه ام در دست تعمیره

روحیه ام رو دادم واسه تعمیر همین روزها برمیگردم بدون احساس و قوی تر از همیشه مطمئن باشین.   

دیگه نمیخوام واسه یه سری احساسات بی ارزش خودمو نابود کنم چیزی که فقط واسه خودم ارزش داشت نه بقیه پس دیگه نمیخوام باشه. برمیگردم با یه روحیه تازه با یه امید اونم فقط امید بخدا

تو این دنیا دوست داشتن و عشق هیچ معنایی واسم نداره همش چرت و پرته فقط به یه چیزی ایمان دارم عشق پدر و مادر و بالاتر از همه عشق به خدا پس منم میرم دنبال همینها دیگه هیچی وجود نداره نه احساس و نه کسی که بخوام براش همچین ارزشی قائل باشم.  

با دوستام هم مثل قبل یا درواقع مثل خودشون رفتار میکنم هر کی بخواد باشم هستم وهرکی نخواد هم نیستم چون دیگه حتی حاضر نیستم غرور یا احساسی واسه شون خرج کنم بسه هرچی بخاطر دوست و دوست داشتن ضربه خوردم یاد گرفتم واسه کسی ارزش قائل باشم که برام ارزش قائله همین.

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید وبمانی شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 11:41

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

سلام مرسی از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد