ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

انتخاب من و داداشی

خوب داداشی زنگید ( قربونش برم اونقده خوبه که نمیتونم بدون مشورت با اون الکی واسه خودم تصمیم گیرم میدونم همیشه بهترین رو واسه ما ها میخواد) و قرار شد این شهر ها رو انتخاب کنم راستش میخواستم همه رو انتخاب کنم ولی میگه اولویت رو بذار اونجاهایی که خوابگاه داره واسه همین منم که حرف گوش کن حالا ببینم خدا چی میخواد  

خوب انتخابم اینا شد : 

1 . دکتر شریعتی تهران (چه اعتماد به سقفی من دارم)  

2. دکتر شریعتی تهران (آخه واسه دوتا نیمسالش میخواد)  

3. شهید باهنر کرمان (از اینجا خوشم میاد ولی از شانسم باید برم شیراز و بعد برم اونجا ولی میشه بخاطر اینجا شیراز رو هم تحمل کرد)  

4. زنجان (اینجا رو خودم دوست ندارم ولی داداشم میگه خوبه انتخابش کن)  

خوب اینم از انتخابهای من امیدوارم که هرچی صلاحمه همون بشه خدا رو چه دیدی اومدیم خواست یه بار به ما هم یه حالی بده و نخونده قبول بشم و الکی وقتمو تلف نکن. 

حالا بیخیال من دیگه برم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
iman دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 20:40 http://cod-music.ir

سلام لینک شدی

Arash چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 01:13

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد