ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

تنهایی

  

 

تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه!

این نیست که با کسی دوست نباشی!

این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی!

این نیست که کسی باهات حرف نزنه!

این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی!

این نیست که کسی دوستت نداشته باشه!

و....

تنهایی، یه حس درونیه!

تنهایی یعنی هیچکس نمیفهمه حالت بده..

چشمانش

   

 

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است

اما من میگویم

چشمانش عسلیست

نه برای رنگش

برای اینکه شیرین ترین لحظاتم

در چشمان او خاطره شده اند . . .

چقد دلم برای رنگ عسلیشون تنگ شده ....

چیزی به ذهنم نمیرسه

حس بدی دارم، بغضی که تو گلومه داره خفه ام میکنه نمیدونم واسه چی و چرا این همه دارم عذاب میکشم نمیدونم به چه دلیل باید این همه بشکنم خودم ،دلم، غرورم از همه چی بریدم از این که راحت به همه اعتماد میکردم و جواب اعتمادم دلشکسته خودم بود از خودم بیزار میشم. 

چرا اینجوری میشه وقتی فک میکنی یکی واقعا دوست خوبیه برات و تو راحت بهش اعتماد کنی و باورش داشته باشی ولی اون یهو کاری میکنه که حتی فکرش رو هم نمیکردی، خداجونم میبینی تو میگی جواب بدی رو با بدی جواب ندین ولی تو بهم بگو وقتی کسی دلتو میشکنه چیکارش باید کرد.... . واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلی دلم میخواد از شر این زندگی راحت بشم خیلی ضعیف شدم خیلی ، واسه همین شکستم بدجوری هم شکستم . 

دیشب تا صبح چشمم به گوشیم بود ولی هیچ خبری نشد حتی صبح هرچی منتظر موندم باز هم خبری نشد... .  

هی روزگاری بی مروت به هرکی اعتماد کردم هرکی رو تو زندگیم باور کردم راجع بهش اشتباه کردم حالا هم واقعا نمیدونم چیکار کنم ولی اینو میدونم که دیگه این حسم درست نمیشه و به هیشکی اعتماد ندارم.  

دیگه هیچ وقت نمیتونم به دوستی های این دوره اعتماد کنم و نمیذارم هیشکی از این راه بهم نزدیک بشه یا بهتر بگم دیگه هیچ راهی واسه نزدیک شدن به خودم به بقیه نشون نمیدم هرکی میخواد باورش کنم باید ثابت کنه و از همین الان میگم که هیچ وقت نمیتونه این کارو کنه چون چیزی که از بین بره هیچ وقت درست نمیشه... .  

خدایا خودت کمکم کن این روزها بهت بیشتر از همیشه نیاز دارم هرچی هم بلا سرم بیاد هیچ وقت به تو پشت نمیکنم هرچی که بشه میگم خداجونم شکرت . 

الانم باوجود اینکه دلم شکسته باوجود اینکه از همه سیر شدم ولی همین که تو رو دارم میگم شکر.  

خداجونم خودت دست منو بگیر. 

خدایا شکرتتتتتتتتتت.  

دل من

دلم به اندازه تمام روز های پاییزی گرفته است ....

آسمان چشمانم به اندازه تمام ابرهای بهاری بارانی است....

قلبم انگار به اندازه سردترین روزهای زمستانی یخ زده است...

اما وجودم در کوره داغ تابستانی می سوزد...

چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من ...!!!

  

درد ودل

امروز اومدم خونه خواهرم دیگه از شیراز خسته شدم، ولی از یه جهت ناراحتم که بنابه دلایلی نمیتونم بگم... . 

 

دلم واسه یه دوست خوب تنگ شده کاش میتونستم الان باهاش حرف بزنم، تا با شوخی هاش خنده به لبام بیاره این چند روزی که شیراز بودم اون و دابه کمکم میکردن که ناراحت نباشم و بخندم واقعاً هم موفق بودن تاحالا که خوب بوده، ولی از ظهر که رسیدم اینجا دلم براشون تنگ شده و همش میگم کاش پیشم بودن... . 

این روزها حسابی به دعا نیاز دارم برام دعا کنین که خدا روی منو زمین نندازه نه به خاطر خودم بخاطر مامان و بابا و داداشم، خدایا به حق آبروی فاطمه زهرا کمکم کن. 

التماس دعا

خدایا کمکم کن

این روزها دلم خیلی گرفته... .  

الان شیرازم واسه امتحانام اومده بودم ولی هر دوتاش رو بد دادم یعنی همه چی رو قاطی کردم اصلا نفهمیدم چی جواب دادم ولی خوب در حقم نامردی کردن واسه یکی از درسها سوالای یه استاده دیگه رو داده بودن واسه همین نتونستم درست جواب بدم خداکنه فقط پاسم کنن برم... . 

خدایا خودت کمکم کن، خودت بهتر از هر کسی میدونی دوست ندارم دیگه برگردم شیراز میدونی چقدر برام سخته اینجا زندگی کنم شرایط خانواده ام رو هم بهتر از هرکسی میدونی، هر وقت به عزیز دل حضرت محمد قسمت دادم روم رو زمین ننداختی این بار هم قسمت میدم به آبروی فاطمه زهرا نه بخاطر خودم بخاطر مامان و بابام و داداش گلم که این همه برام زحمت کشیدن کمکم کن نذار دلشون از دست من بگیره میدونم دختر و خواهر خوبی براشون نبودم ولی تو به بزرگی خودت ببخش و کمکم کن.   

امیدم به توئه نا امیدم نکن... .  

خدایا خودت به فریادم برس بیشتر از این منو شرمنده نکن.  

دلم واسه ورجک تنگ شده کاش الان پیشش بودم و باهاش بازی میکردم الهی عمه قربونش بره واسه خودش بلایی شده. 

خدایا شکرت. 

کمکم کن