ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

کسی را دوست دارم

❤کسی را دوست دارم... ❤ که آنقدر برایم کسی هست که نگاهم به دنبال کسی نیست ❤
و این را هزاران بار فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید ❤
و هیچ نگاهی دلم را نمیلرزاند ❤، تنها یک نفر است که مانند گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته ❤،
انسان که سهل است، ❤وجودش را به دنیا هم نمیدهم ❤   

نظرات 2 + ارسال نظر
amir دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 17:21

سلام و درودی دوباره
خدمت شما دوست بزرگ و گرامی
خوشحالم که دوباره برگشتید به جمع ما
ممنونم که هنوز جایی در این کلبه تنهایی
مجازیتون دارم.
منتظر حضور دوباره شما هستم.
تا درودی دیگر بدرود

سلام دوست عزیز ولی شما رو به یاد نمیارم چرا ادرس وبلاگتون رو ننوشتین

نسرین سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 17:26

گلم مرسی که اومدی وبم وبت عالی بود لینکت کردم بوس

سلام مرسی عزیزم
کاش ادرستون رو هم مینوشتین الان من نمیدونم کی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد