ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

دلتنگی

باز هم منم و دلتنگی ...

نمیدونم دلم میشکنه یا فقط میگیره از این ادمایی که فقط نقش دوست رو بازی میکنن ...

خسته ام دیگه ...

خسته از این دنیای پر از دروغ...

چقده سخته وقتی به دوستات نیاز داری اونا تنهات میزارن...

به همین راحتی تنها میمونی ...

ولی فقط ادعای دوستیشون رو میبینی ... 

خنده داره بخدا ...

خنده ولی خنده های تلخ ...

این شده حال این روزهای من ...

تنهایی با یه لبخند تلخ رو لبام...

از خنده های شاد و از ته دل رسیدم به لبخند تلخ...

از دل پر مهر رسیدم به یه دل سرد و سنگی ...

یه دل که خیلی زود میرنجه...

دلی که اندازه دریا بود حالا از یه رود هم کوچیکتر شده... 

خسته ام خیلی خسته...

به وسعت و پاکی دریا دلم از دوستام گرفته...

نمیدونم چرا فقط هنوز یه نفرشون رو باور دارم...

ولی تنها کسیه که این روزها لبخند و خنده رو مهمون لبام میکنه...

تنها کسیه که وقتی هستش دلم غصه ای نداره...

دلم نمیگیره ازش ...

دلش به پاکی دریاست ،

وجودش برام عزیزتر از همه اون دوستایی که فقط ادعا میکنن ...

تنها کاری که از دستم برمیاد براش دعاست ...

اینکه خدا همیشه نگهدارش باشه و لبخند واقعی رو مهمون لباش کنه...

واسم خیلی عزیزه ....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد