ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

یه غریبه

یه نفر تعبیر اشتباهی از حرفای من داره

دوست عزیزی که برام پیام گذاشتی من میام وبلاگت سر میزنم ولی بیشتر از اون رو نیستم ...

تو وبلاگم همه چی رو میگم پس فکر کنم فهمیده باشی نمیتونم دیگه به کسی اعتماد داشته باشم...

تو دنیای مجازی یه دوست دارم که حتی اگه باهام دعوا هم کنه به هیچ عنوان از دستش نمیدم...

چون میدونم خودم کار اشتباهی کردم که اون این برخورد رو باهام داشته...

دنبال دوست جدید هم نیستم همیشه به داشته هام قناعت کردم...

یه خورده زیاده روی کردین

از حرفای من ناراحت نشین ولی آدم رُکی هستم و دوست ندارم کسی بیشتر از این وارد حریم خصوصیم بشه...

ممنون میشم دیگه این تقاضا رو نداشته باشین چه شما چه اونایی که میخوان همچین تقاضایی رو داشته باشن ....

موفق باشین

درضمن بخش نظراتم مشکل پیدا کرده از دوستای گلم که براشون نظر گذاشتم گفتم آپ کردم شرمنده که اومدین و نتونستین نظر بزارین فعلا برام پیام بزارین خوشحال میشم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد