ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

دلگیر

این روزها خیلی دلم گرفته از دست داداشم و شوهرخواهرم ناراحتم ازشون انتظار نداشتم این جوری راجع به من قضاوت کنن.خیلی ناراحت شدم.ولی دیگه برام اهمیتی ندارن مهم اینه که بابا و مامانم بهم اعتماد دارن و همینطور داداش سلمانم.خیلی دوستشون دارم.داداشم که خیلی کمکم کرد مشکلمو حل کنم.الان خیالم راحته فقط از دست این دوتا دلگیرم.هی روزگار....

نظرات 3 + ارسال نظر
majid پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 07:48

salam . matlabet jaleb boood vase hamin copy kardam . omidvaram moshkelet hal beshe ta betooni be darset beresi . man majidam . avaz nemisham . merc . ba arezoooye movafaghiyat . bye

salam mer30

majid پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 12:43

saam . mamnoonam . lotfan faryad clooobet ro avaz kon . bye

افسانه جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 21:04 http://gtale.blogsky.com

سلام زهرای نازنینم

ناراحت نباش

از عارفی پرسیدند جمله ای بگو که در زمان شادی وناراحتی آن رابگوییم

گفت بگو* این هم بگذرد*

عزیز دلم ناراحتی ؟بگو این هم می گذرد

salam afsaneh jan mer30 az lotfet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد