ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

دوستای نامهربون

دلم گرفته ...

از دوستام همونایی که بخاطرشون به خودم و خانواده ام یه مشت بی سر و پا توهین کردن ...

همونایی که هرکی پشت سرشون بد گفت من گفتم نه دارین اشتباه میکنین اونا خیلی هم خوبن...

اره از اونا دلم گرفته ...

من همه جوره دوستیم رو مهربونیم رو نشونشون دادم ولی مثل غریبه ها باهام رفتار میکنن ...

اره از همونایی که باهاشون صادقانه رفتار کردم ولی اونا نمیخوان صادق باشن ...

از همونایی که شبهای زیادی باهاشون حرف زدم ...

از همونایی که که شبهای زیادی باهاشون خندیدم...

از همونایی که شبهای زیادی باهاشون گریه کردم...

از همونایی که شبهای زیادی باهاشون بقیه رو اذیت کردیم ...

همونایی که همیشه دوستشون داشتم ...

همونایی که پشتشون رو خالی نکردم ...

اره همونا...

ولی الان میبینم پشتم خالی شده...

میبینم اونقدر که من صادق بودم اونا نبودن...

دیگه باورم و اعتمادم به اونا هم داره از بین میره...

دیگه باور نمیکنم حرفاشون رو ...

دیگه کاری باهاشون ندارم...

مثل همه اونایی که الان آرزوی دوستی با منو دارن همونجور باهاشون رفتار میکنم...

مثل اونایی که یه روزی دم از دوستی میزدن ولی نارو زدن و رفتن وقتی فهمیدن چه اشتباهی کردن و حالا برگشتن ولی نمیدونن کسی که از دلم بره دیگه هیچ وقت بر نمیگرده...

اره اینا هم دارن کم کم از دلم میرن بیرون...

وای از روزی که واسه همیشه از دلم بِرَن دیگه هیچ وقت راهی واسه برگشت ندارن...

اره از همه اینا دلم گرفته...

دیشب خیلی بهم توهین شد ولی واگذار کردم به خدا ...

جواب ندادم چون به یه نفر قول دادم چیزی نگم...

قول دادم سکوت کنم تا بَدِ این قصه اونا باشن...

آدمهایی که فقط بخاطر ارضای هوسهاشون وارد دنیای مجازی شدن و حتی حاضر نیستن تو این دنیای مجازی هم حقیقت وجودشون رو مخفی نکنن...

نمیدونم چرا ولی از این آدمها متنفرم...

من یه اعتقادی دارم اونم اینکه هرکی میخوایی باش از هر دین و مذهبی ولی آدم باش...

دیگه تصمیم دارم با کسی دوست نشم حتی تو این دنیای مجازی نمیخوام درگیر بشم که بعدش هم پشتت رو خالی کنن و دشمنات رو شاد

خدایا خودت میدونی تو دلم چی میگذره، میدونی اونقده دلم مهربونه که حاضر نیست بد کسی رو بخواد مگه اینکه اون طرف بدجوری دلمو شکسته باشه...

خداجونم همه اینا رو واگذار کردم به خودت که میدونم بهترین انتقام گیرنده هستی...

خدایا همیشه بهت توکل داشتم و دارم حتی وقتی که اون چیزی که ازت خواستم رو بهم ندادی و فهمیدم مصلحتم بوده پس هنوز هم میگم همیشه و همه جا به یادت هستم و یادت بهترین تسکین دهنده دلمه 


------------------------------------------------------------------

پست قبلی رو بخاطر دوستای نامهربونی نوشتم که دلم از دستشون گرفته




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد