ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

تعطیلات

امروز خیلی خوشحالم آخه دارم میرم خونه ولی فقط یه هفته میتونم خونه باشم بازهم خوبه یه استراحتی میکنم و با یه روحیه خوب میام اینجا... ولی این ترم آخر رو دوست ندارم آخه دوستام دیگه نیستن همه فارغ التحصیل شدن دلم برا همشون میتنگه...... راستی تا حالا همه درسامو پاس شدم خدا کنه ساختمان داده و آمار هم پاس شم دیگه هیچ غمی نیست این ترم واقعاً عالی بودم .... از خودم راضیم بخاطر اینکه نذاشتم زحماتم هدر بره و تمام تلاشمو کردم... وایییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوشحالم نمیدونم چی بگم همش چرت و پرت میگم. 

رفتم خونه باید چندتا کار انجام بدم اول دیدن مامان بزرگم بعدش برم آبادان خونه خاله جون رو پروژه پایانیم کار کنم. خونه داداشم برم  هرچی فکر میکنم دیگه چیزی یادم نمیاد ولی خیلی برنامه دارم تازه ترم دیگه فقط سه روز کلاس دارم وای چه خوبه. 

امیدوارم همه دوستایی که این روزها امتحان دارن مثل من موفق بشن... همتونو دوست دارم.... 

یه هفته نیستم دلم براتون تنگ میشه ولی برمیگردم پس تا بعد

دوباره اومدم

یوهو من اومدم  

وای چقدر این روزها عذاب کشیدم امتحانات پایان ترمم بود خیلی فشرده و سخت ولی خدا رو شکر تموم شد تا حالا سه تا از نمره هام ثبت شده و قبولم خیلی خوشحالم امیدوارم بقیه هم به خیر و خوشی بگذره... از دوستایی که واسم نظر گذاشتن ممنون و شرمنده آنها هستم که نتونستم بهشون سر بزنم آخه بخاطر امتحانام نمیتونستم بیام ولی از حالا به بعد هستم. 

الانم خسته و باید زود برم شب بخیر همگی

خصوصیت بهار

حواسم هست !
رصد کردم !
ردِ پای حضورت را می گویم
آمدی !
خواندی !
آرام ...رفتی،
نگفتی !
ننوشتی !
این خصوصیت بهار است
گاهی آفتابی ! گاهی ابری ! گاهی هم بارانی !
روزها تو می تابی
شبها من می بارم
بهاری دیگر !
راستی حس کردم ...
بوی عطر چیان در فضای کلمات پیچید
مهربانی با من !
ولی انگار کورم ...  

 

دوست داشتن ساده

زندگی همین است
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسۀ بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
باور کن ...
زندگی همین دوست داشتنهای ساده ست . 

 

آرزوی پرواز

خدایا
اجازه هست ناصبوری کنم؟
به بزرگیت قسم از صبوری خسته ام...
از فریادهایی که در گلویم خفه ماند و میماند...
از اشک هایی که شبها تنها بالشم و تو شاهد آن هستید
و از حرف هایی که زنده به گور گشت دردلم
آسان نیست در پس خنده های مصنوعی، گریه های دلت را،
در بی پناهیت،در پشت هزاران دروغ پنهان کنی . . .
آرزوی پــرواز دارم... 

 

توجه توجه

توجه                   توجه  

از این به بعد هر چی پست تو این وبلاگ میذارم بخاطر شخص خاصی نیست. 

یا شعر یه شاعره یا هم مطلبیه که خودم جایی خوندم و خوشم اومده. 

پس خواهشاً واسه کسی سوءتفاهم نشه که حوصله ندارم. 

با تشکر 

 

 

 

 

عجب اطلاعیه ای