ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

هی روزگار

دیگه تحمل ندارم بدجوری دلمو شکونده تازه داره بقیه رو هم دشمن من میکنه دلم براش میسوزه خیلی بدبخته اونقدر ضعیفه که نمیدونه داره چیکار میکنه.من که حلالش نمی کنم خدایا خودت میدونی من مقصر نیستم میدونی من اون حرفا رو نزدم.خداجونم تنها پناهم تویی کمکم کن خیلی غریبم خیلی تنهام اینجا دیگه به هیشکی اعتماد ندارم. تنها تویی که از همه چی خبر داری پس کمکم کن به آرامش نیاز دارم.  

دوستای گلم التماس دعا

عید مبعث

هنگامه عید است و پر است از برکات

 

آمد ز حرا رسول شیرین حرکات

 

با خلق عظیم شد رسول اخلاق

 

بر خلق خوشش زصدق و ایمان صلوات

 

بعثت نور مبارک

عید

سلام به دوستای گلم 

عید مبعث بر همگی مبارک. امیدوارم هرچی از خدا بخواین بهتون بده 

آمین 

التماس دعا

امید تازه

بر لبانم غنچه لبخند پژمرده است  

 نغمه ام دلگیر و افسرده است
 

 نه سرودی؛ نه سروری
 

نه هماوازی نه شوری
 

زندگی گویی ز دنیا رخت بر بسته است.
 

 

یا که خاک مرده روی شهر پاشیده است.
 

 

این چه آیینی؟ چه قانونی؟ چه تدبیری است؟
 

 

من از این آرامش سنگین و صامت عاصیم دیگر
 

 

من از این آهنگ یکسان و مکرر عاصیم دیگر
 

 

من سرودی تازه می خواهم
 

 

جنبشی؛ شوری؛ نشاطی، نغمه ای، فریادهایی تازه می جویم
 

 

من به هر آیین و مسلک کو، کسی را از تلاشش باز دارد یاغیم  

 

 

دیگر
 

 

من تو را در سینه امید دیرینسال خواهم کشت
 

 

من امید تازه می خواهم  

خداجونم کمکم کن؟!!!!

امشب دلم بدجوری شکست.نتونستم جلو خودمو بگیرم و باعث و بانیش رو نفرین نکنم.دلم پره یادش که میفتم اشکام سرازیر میشه نمی دونم کی این اشکای من تموم میشه  دیگه خسته شدم.روز به روز نفرتم از آدمای این دنیا زیاد میشه.منم یه ظرفیت تحملی دارم که دیگه تموم شد دیگه نمیتونم ببخشم.دیگه نمیتونم از کسی بگذرم.میدونم خدا جای حق نشسته امیدوارم جوابش رو هم تو این دنیا بده هم اون دنیا من که ازش نمی گذرم.... کاش کسی رو داشتم که این حرفا رو فقط به اون می گفتم فقط خدارو دارم و بس میدونم خوب نیستم ولی تنها یارم اونه تنها کسی که دوستم داره و .....

امتحان1

برام دعا کنین که حالم زود خوب بشه چون امتحاناتم شروع شده دلم میخواد این ترم عالی باشم چون به چند نفر قول دادم که خوب درس بخونم. 

التماس دعا