ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

هی روزگار

دیگه تحمل ندارم بدجوری دلمو شکونده تازه داره بقیه رو هم دشمن من میکنه دلم براش میسوزه خیلی بدبخته اونقدر ضعیفه که نمیدونه داره چیکار میکنه.من که حلالش نمی کنم خدایا خودت میدونی من مقصر نیستم میدونی من اون حرفا رو نزدم.خداجونم تنها پناهم تویی کمکم کن خیلی غریبم خیلی تنهام اینجا دیگه به هیشکی اعتماد ندارم. تنها تویی که از همه چی خبر داری پس کمکم کن به آرامش نیاز دارم.  

دوستای گلم التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
majid چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 21:38

salam . khooobi . enshalah harche zooodtar darset tamooom mishe v az daste in avaziha rahat mishi . negaran nabash . az khoda mikham komaket kone .
agar doooost dashti mitoooni harfato be man begi v pm bezari be veblagam ya cloobam . shayad betooonam raz dare khooobi basham v betoonam komaket konam albate age mano ghabel bedooonin . montazer mimooonam ta harfato be ye baradare kheyli doooooooooooooooooret bezani . bye

تا به تا جمعه 2 تیر 1391 ساعت 03:39

سلام زهراجونم.خوبی.
دلمان براان تنگ شده.برا چایی تان.یادته اونشب بچه ها هندونه رو غارت کردن.من همون مهمون اون جمع بودما.یادت اومد
زنگی پر است از این جور حوادث.مهم اینه که ما تو هر مرحله به خدا نزدیک بشیم.اینا همش امتحان و ازمایش خداست.خداهم آدمهایی که خیلی دوسشون داره رو آزمایش می کنه.وگره ولمون می کرد به حال خودمون.خدیث کسا بخون. 7 تا نادعلی هم بخونی موثره.از بچه های 103 بگیر اگه خودت دعای نادعلی رو نداری
دوست دارم

سلام عزیزم لیلاجان تویی. مرسی که به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحالم کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد