ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

خداجونم کمکم کن؟!!!!

امشب دلم بدجوری شکست.نتونستم جلو خودمو بگیرم و باعث و بانیش رو نفرین نکنم.دلم پره یادش که میفتم اشکام سرازیر میشه نمی دونم کی این اشکای من تموم میشه  دیگه خسته شدم.روز به روز نفرتم از آدمای این دنیا زیاد میشه.منم یه ظرفیت تحملی دارم که دیگه تموم شد دیگه نمیتونم ببخشم.دیگه نمیتونم از کسی بگذرم.میدونم خدا جای حق نشسته امیدوارم جوابش رو هم تو این دنیا بده هم اون دنیا من که ازش نمی گذرم.... کاش کسی رو داشتم که این حرفا رو فقط به اون می گفتم فقط خدارو دارم و بس میدونم خوب نیستم ولی تنها یارم اونه تنها کسی که دوستم داره و .....

نظرات 1 + ارسال نظر
majid جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 23:31

salam. khooobin . omidvaram az man narahat nabashi v motmaen bash man hamishe doa goooye to booodam v karhayi ke kardam yadame v ghaboool daram . vali khaheshan az man begzar , javab pm mano bede , merc / bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد