ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

گام دوم

امروز خیلی دلم گرفته بود. چون دور از خونه ام خیلی زود زود دلم می گیره..... 

 

دلم واسه همه چیز تنگ شده. واسه خونواده ام، واسه خونه مون، واسه اتاقم، واسه دوستام..... 

 

ولی انگار هیچ کس نمی خواد بفهمه 

 

همه میگن عادت می کنی اما من.............. 

 

دیگه گاهی وقتا حتی اشک هم به چشمم نمیاد. احساس می کنم اشکهامم دیگه تموم شدن... 

  

کی این روزا تموم می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:00 http://www.sensetive.blogfa.com

سلام...یه کمک بدم؟؟؟بدم؟بدم؟؟؟بدم؟؟؟؟؟
الیس الله یکفی لعبده؟؟؟؟آیا خدا برای بند ه اش کافی نیست؟؟؟حالا مگه کجایی شما؟انشاالله زود بر گردید!
یا علی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد