ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

آشنایم شو

باتو هستم ای غریبه،آشنایم میشوی؟
آشنای گریه های بی ریایم میشوی؟

من تمام درد باران را خودم فهمیده ام ...
مثل باران آشنای بی صدایم میشوی؟

من که شاعر نیستم شکل غزل را میکشم
رنگ سبز دلنشین صفحه هایم میشوی؟

ای غریبه با شکوه و دلخوشی
همسرای خنده های باصفایم میشوی؟

بوی غربت میدهد این لحظه های بی کسی
با تو هستم ای غریبه اشنایم میشوی؟  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Aref(ashnayam sho) h پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 01:18

شعر خیلی خیلی قشنگیه
خیلی خوبه همینجور ادامه بده

مرسی ممنون از لطفتون

افسانه پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 15:48 http://gtale.blogsky.com

لبخند آخرین من ....

دروغ معصومانه بود ......

برای پنهان کردن داغ دل دیوانه ام......


مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد