ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

وقتی قلبم بی تو گریونه

وقتی قلبم بی تو گریونه  

ابرای غم پره بارونه  


دنیای من دیگه ویرونه  


ای دل ای دل
 

تنها موندم
 

با دل دله دیووونه
 

دنیام دنیام مثه زندونه
 

وقتی قلبم بی تو گریونه....
 

سر راهم نه یک میخونه مونده
 

نه ساقی مونده نه پیمونه مونده
 

ازاون مرده تو با اون قلب مغرور
 

یه عاشق بادلی دیوونه مونده
 

عاشق رسوا
 

دیوونه ترینم من
 

کاشکی بی تو
 

دنیارو نبینم من
 

ای دل ای دل
 

ای دل دله دیوونه
 

دنیام دنیام مثه زندونه
 

وقتی قلبم بی تو گریونه

نظرات 2 + ارسال نظر
peyman دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 22:57 http://peyman-khoordadpoor.blogfa.com

salam
aji
zibaaa bood

mer30 az lotfeton

فاطمه پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 15:08 http://www.fatemehzare.blogfa.com

دلت را سپردی به من و وعده همیشگی دادی،
.
.
..

..
به جای نفس آه میکشم و به جای غم

حسرت میخورم ؛ خاطره هایم را جا میگذارم


و دیگر جای قدمهایت پا نمیگذارم

.............................................
سلام

بعد از مدتها به روزم نظر یادت نره دوست من

mer30 fatemeh jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد