ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

قصه انسان

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد،تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن..... 

قصه انسان  

قصه یک دل است و یک نردبان! 

قصه بالا رفتن 

قصه هزار راه و یک نشانی  

قصه پله پله تا خدا  

قصه جستجو.....قصه از هرکجا تا او 

قصه انسان، قصه پیله است و پروانه! 

قصه تنیدن و شکافتن ..........  

من اما  

هنوز اول قصه ام  

ایستاده روی اولین پله  

نشانی گم کرده   

با دو بال ناتمام و یک آسمان  

خدایا دست دلم را می گیری؟  

  

نظرات 2 + ارسال نظر
roya amini یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 09:15


خدایا دستم به آسمانت نمی رسد،تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن.....

قصه انسان

قصه یک دل است و یک نردبان!

قصه بالا رفتن

قصه هزار راه و یک نشانی

قصه پله پله تا خدا

قصه جستجو.....قصه از هرکجا تا او

قصه انسان، قصه پیله است و پروانه!

قصه تنیدن و شکافتن ..........

من اما

هنوز اول قصه ام

ایستاده روی اولین پله

نشانی گم کرده

با دو بال ناتمام و یک آسمان

خدایا دست دلم را می گیری؟

mer30 roya jan

فاطمه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 18:34 http://www.fatemehzare.blogfa.com

من به زنِ وجودم افتخار می کنم

دلم می خواهد زن باشم... یک زن آزاد... یک زن آزاده

من متولد می شوم، رشد می کنم

تصمیم می گیرم و بالا می روم.

به روز هستم خوشحال میشم نظر واقعیت رو درباره این مطلب بدونم

salam fatemeh jan mer30 az lotfet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد