ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

خوشحالی

سلام  

امروز هم ناراحتم هم خوشحال چون امروز میرم خونه خوشحالم ولی چون امتحان میان ترم آمارم رو بد دادم ناراحتم.یه چیزه دیگه که باعث خوشحالیم شده اینه که مشکلم حل شد البته با کمک داداش سلمانم.الهی فداش بشم خیلی ناراحت شد میدونم از این به بعد همیشه نگرانه و استرس داره که تو شهر غریب برام اتفاقی نیفته ولی خوب مجبور شدم بهش بگم.ولی از اینکه الان دیگه ترسی ندارم و میدونم که یکی هست که نگرانمه و تکیه گاهم خوشحالم امیدوارم که از این به بعد اتفاقی نیفته که اون بترسه یا نگرانم بشه. شما هم برام دعا کنین.  

همتون رو دوست دارم و از اینکه همیشه به وبلاگم سر میزنین خوشحالم. 

مرسی دوستای گلم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ئشتهی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 02:00

انشاالله در همه مراحل زندگیت موفق باشید

mer30 shoma be man lotf darin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد