ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

نفس تو

نفست چقدر شبیه  

مردمک چشمم
 

دودو ... می زند
 

ترسیده ای ؟
 

خسته ای شبیه خودم؟
 

و هراسان شبیه ثانیه ها
 

سنگین مثل دقیقه ها
 

وساعتها را...  


راستی قولهایت را به چه قیمت به عبور زمان فروخته ای؟
 

من هنوز کنار رد پای گذشته ایستاده ام
 

خودم را به خواب نبودنت می زنم
 

چشمهایم چقدر چرت می زنند
 

میان لالائی حقیقت
 

کجای این نبودنها
 

به بودنم می خندی

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 09:43 http://gtale.blogsky.com/

سلام زهرا جان
خوبی؟


دلتنـــگ کــه شــــــدی،


پیـــش ِ مــــن بیـــا،


کمـــی غصّــه هســـت


بـــــا هـــم مـــی خـــوریـــم ،


salam afsaneh jan.mer30 khobam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد