ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

خوشحالی

سلام سلام به دوستای گلم 

وای امروز اونقدر خوشحالم که دلم میخواد از خوشحالی جیغ بکشم و همه رو تو این خوشحالی سهیم کنم. امروز یه خبر خوش بهم رسیده که خیلی خیلی خوشحالم کرده.البته اینجا باید از عزیز دلم زهراجونم تشکر کنم که این لطف رو در حقم کرد و همینطور اصل کاری که به دعاهام گوش داد و منو از خودش نروند خداجونم مرسسسسسسسسسسسسسیییییییی 

خداجون خیلی دوستت دارم. از اینکه منو شرمنده نکردی ممنون هرکاری کنم هم نمیتونم این لطفت رو جبران کنم ولی قول میدم از این به بعد بیشتر تلاش کنم. بازهم مرسی

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد