ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

هرچی دوست دارین بگین

این مدت حوصله نداشتم وبلاگ رو به روز کنم آخه به خاطر ماه رمضون روز و شبم برعکس شده مثل سال قبل. ولی تا حالا برام بهتر از سال قبل بوده و منم خوشحالم که امسال پیش خانواده خودم هستم. یکم برام سخت هست ولی این سختی هم شیرینه. سال قبل پر از غم و غصه و استرس بودم ولی امسال گوش شیطون کر خوبه. فقط یه کوچولو مشکل هست که اونم به امید خدا حل میشه و راحت میشم. 

دوستای گلم سر سفره افطار و سحر منو هم دعا کنین. 

التماس دعا 

یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 09:33 http://rain24.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خوبه به منم سر بزن

رضا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:26 http://ramazan1391.blogsky.com

حالا که رمضون تموم شده ولی از خدا میخوام مشکلت حل شه به أمید خداوند بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد