ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

عید فطر

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم... 

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...  

خدایا خیلی سعی کردم قدراین مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس   

میکنم نتونستم...

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟    

 

عید فطر مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
نوشین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 23:27 http://www.temp24.blogfa.com

سلام زیــــــــــــــــبا بود اگر میشه وب ما را با نام : . :قالب بلاگفا دخترانه : . www.temp24.blogfa.com لینک کنید و خبرم کنید تا لینکتون تو وبم بزارم منتظرتون هستم با سپاس [گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد