ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

روزهای خوب از راه رسیده

دیروز میخواستم برم آموزشگاه رانندگی ثبت نام کنم ولی داداشم گفت نمیخواد حالا بری بذار بعد مسافرت تو شیراز برو آموزشگاه اینجوری برات بهتره چون اگه رانندگی تو یه شهر بزرگ یادبگیری به نفع خودته... چه عجب این شیراز یه جایی به درد من خورد!!!! 

دوست داشتم همین جا برم ولی خوب دیگه نمیشه رو حرف داداش گلم حرف زد... تازه قراره  به امید خدا اواخر مهرماه باهم بریم مشهد... وای خیلی خوشحالم که میخوام برم مشهد تازه اونم با خانواده.... خدایا شکرت اینم از عیدی ماه رمضونم که این خبر خوش بهم رسید. 

خداجونم دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
farhadtak دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 01:30 http://www.farhadtak.blogsky.com

سلام اتفاقا من عیدفطر مشهد بودم حیلی شلوغ بود ولی زیارت چسبیدوقتی میرم مشهد ازخودم بی خود میشم میرم تویه دنیای دیگه اگه رفتین بااینکه منونمیشناسین ماروهم ازدعاتون بی بهره نذارید التماس دعا

سلام مرسی که بهم سر زدین... محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد