ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

خداحافظ دوستای الکی و قدیمی

یه روزی یه دوست عزیز بهم گفت هرچی بلا سرت میاد بخاطر دل مهربونته.... راست میگفت ولی نمیدونم خودش چرا بامن اینکارو کرد من که هرکاری کردم بخاطر خودش بود اون واسه من اندازه یه خواهر عزیز بود ولی هیچ وقت نخواست باور کنه ......... 

هی روزگار ..... 

چه میشه کرد دوستی یه طرفه همیشه عاقبتش همینه اینو خودش یه بار تو راه برگشت از هنرستان بهم گفت... من هیچ وقت بهش نگفتم حرفت هنوز از یادم نرفته چون اینو با رفتارش ثابت کرد که دوستی با من براش ارزشی نداشت... 

.... 

... 

.. 

هی اینم میگذره... من که دیگه نمیخوام به یادش باشم چون دیگه نه برام عزیزه و نه وجودش مهم. من کاری نکردم که مستحق این بد رفتاری هاش باشم. دلم از یه جهت براش میسوزه چون حرفاش فقط شعار بود. دیگه از این که از دستش دادم ناراحت نیستم به قول خودش کسی ارزشش رو نداره که دل مهربون من براش این همه نگران و ناراحت باشه. اگه اون واقعا یه دوست واقعی بود و به من اطمینان داشت هیچ وقت این رفتار رو با من نمیکرد. هرچند این میون یه نفر هم بود که آتیش سوزوند اون شد دوست خوبه و من دوست بده.... خداجونم تو از دل من خبر داری و میدونی هدف من چی بود از این که پیش تو شرمنده نیستم خوشحالم.... 

خداجونم از اینکه بهترین دوست من تویی خوشحالم.... 

تنهام نذار همیشه باهام باش 

خداجونم دوستت دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
farhadtak دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 01:23 http://www.farhadtak.blogsky.com

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد