ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ .

ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ ،


ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ، 
 

ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ 


نظرات 3 + ارسال نظر
عروس شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 17:28 http://madarshoharam.blogsky.com/

خاطره ها و امید ها همیشه دستهای سردمو گرم کردن

ولی بعضی از خاطره ها دل رو می سوزونن... درست حال این روزهای من

میلاد آرشام شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 22:42 http://arsentus.blogsky.com

سلام آجی جونم
ببخشید 2 روزی بود به لینکهام سر نمیزدم

منم کلبه میخوام

ته جیب که هیچ ته کیفم هم گرمایی ازش نبود

سلام عزیزم خواهش میکنم... مگه یه دونه و خل دیونه خونه نیستی به بابا و مامان بگو برات بخرن

مهندس هویج جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 01:48

نــه تنهـــا ترکت می کنند …
حتـی وقت رفـتن بــا تمام پـــر رویی دستــور هم میدهند :
مواظب خودت بــاش … !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد