ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

یونی 4

این چند روزه خیلی خسته شدم الانم اونقدر خوابم میاد که نگو ولی باید درس بخونم آخه این ترم شوخی بردار نیست همه درسام اختصاصی و سنگینه واسه همین باید حسابی درس بخونم که همه رو نمره بالا بگیرم، از اون طرف هم باید برم کلاس کنکور و خودمو واسه کنکور کارشناسی آماده کنم... واسم دعا کنین موفق بشم...  

سه شنبه که صبح کلاس داشتم، ولی چهارشنبه ده دقیقه به 12 شروع شد ولی از بس خندیدیم اصلا نفهمیدیم کی کلاسمون تموم شد از بس به استاده تیکه انداختیم و نگرفت تازه خودش بدتر از ما بود ولی در کل این هفته خیلی خوش گذشت. تازه سه شنبه ظهر با دوستای یونی رفتیم کلاه قرمزی و بچه ننه رو نگاه کردیم خیلی حال داد اونجا هم به دوتا کفتر عاشق گیر داده بودیم از بس اذیتشون کردیم تا فیلم تموم شد زود در رفتن بیچاره ها .  

از بس این فیلم باحال بود که نگو تیکه های باحال زیاد داشت ماهم که پایه خنده و شوخی اونقدر گفتیم و خندیدیم که نگو واسه همین قرار شد هر هفته سه شنبه بریم سینما فیلم نگاه کنیم بچه مثبتیم دیگه تفریح ما هم اینه البته این وسط بعضی ها رو هم اذیت میکنیم.  

یه استاد داریم که بهش میگیم استاد کله البته این لقب رو ترم 1 یکی از بچه ها روش گذاشت واسه همین ما هم همیشه بهش میگیم استاد کله روز چهارشنبه باهاش درس داشتیم وای از بس اذیتش کردیم و خندیدیم که نگو تازه من که ازش یه نمره گرفتم قیافه خیلی ها این وسط دیدنی بود حتی به استاد میگفتن نباید بهش بدی و اون تقلب کرده ولی استاد کله حال همه رو گرفت الهی این استاد چقدر باحاله بهشون گفت مهم اینه که میدونه چی به چیه الکی رو نویسی نکرده ولی وقتی بهش گفتم من جزوه این درس رو از بچه های ترم پیش گرفتم و تابستون از روش خوندم خیلی حال کرد و حال بچه ها رو گرفت عجب یه جا از من طرفداری کرد... واسه همین میخوام از این به بعد سر کلاسش بهتر از بقیه باشم خدا کنه همینجوری بشه... واسم دعاکنین.  

اینم از هفته اول مهر امیدوارم از این به بعد هم مثل این هفته باشم سراسر خوشی و خنده البته امیدوارم همه اینجوری باشن

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد آرشام پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 23:27 http://arsentus.blogsky.com

پفک خوردی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه خوردی ، انگشتتو با مانتوت پاک کردی یا نه؟؟؟؟؟؟؟

من کار ندارم اگه من بودم یواشکی انگشتمو با مانتوت پاک میکردم

به استاد کله (!) هم بگو داداش کوشمولوم میلاد ، سلام رسوند!

آره پفک خوردم ولی انگشتمو با مانتو پاک نکردم مگه من مثا توأم
ااااااااااااا تو چیکار به استاد کله من داری دلت میاد خیلی باحاله

مهندس هویج شنبه 8 مهر 1391 ساعت 03:20

سلام میشا جان خوبی عزیزم؟
دانشگاه واقعا روزای خوبیه.مخصوصا خاطراتی که ازش می مونه.
امیدوارم همیشه برات مثل این هفته شیرین و شاد بگذره و لبات پر خنده باشه.

سلام عزیزم ممنون... تاحالا که خوب بوده امیدوارم از این به بعد هم همیمجور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد