ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

دوست

══════════ ೋღ☃ღೋ ══════════

اسمش را می گذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند.
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد
وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش ,
نگرانش می شوم
دلتنگش می شوم
وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود
مطمئن می شوم که حقیقیست
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هرکجا که باشد!

══════════ ೋღ☃ღೋ ══════════ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد آرشام جمعه 5 آبان 1391 ساعت 22:32 http://arsentus.blogsky.com

من نمیتونم واسش آرزوی سلامتی و شادی کنم

من میخوام خودم باعث سلامتی و شادیش بشم... میخوام خودم مراقبش باشم

اگه شبا توو زمستون پتوش رفت کنار و اون خواب بود پتوشو بکشم روش تا سرما نخوره

منم دوست دارم اون فقط مال من باشه ولی اگه بدونم خوشبختیش با یکی دیگه تکمیل میشه ازش میگذرم تا خوشبخت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد