ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

یلدایی دیگر در راه است

آنگاه که تولد دختری بیگناه مایه ننگ عربها بود! 

آنگاه که زندگی برای دخترکان ساعتی به طول نمی انجامید... .  

نیاکان پاکمان، بلندترین شب سال را، شب تولد مینو (الهه زن) و میترا(الهه خورشید) را بنام یلدا نام نهادند، گرامی داشتند و شادی کردند. یلدا، یادگار نام وطن و عروس زمستان، در راه است. ایران من ... مهربانم... یلدایت مبارک

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 17:21 http://bar0on.blogsky.com

به صد یلدا الهی زنده باشی...انار و سیب و انگور خورده باشی...اگر یلدای دیگر من نباشم،تو باشی و تو باشی و تو باشی...
یلدات مبارک

مرسی عزیزم یلدای توهم مبارک

افسانه پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 10:15 http://gtale.blogsky.com

سلام عزیزم
سهم من از شب یلدا شاید
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست
شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

یلداتون مبارک

برایت یک بغل گندم، دلی خشنود از مردم، برایت سفره ای ساده،حلال و پاک و آماده،برایت شور پاییزی،که برگ غم فرو ریزی، برایت یک غزل احساس، دوبیتی های عطر یاس،برایت هر چه خوبی هست دعا کردم دعایم کن.
یلدای توهم مبارک

میلاد آرشام یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 23:48 http://arsentus.blogsky.com

سلام آجی گلم
ایشالا هرچه زودتر خوب شی


خب من خواهر و برادر ندارم اما چون گذاشتین بهتون بگم آجی ، احساس کردم که خدا بهم خواهر داده
داداش کوچولوی آدم هم که تولد آجی بزرگش رو فراموش نمیکنه

یلدات هم دیرا دیر مبارک!

سلام داداشی گلم مرسی عزیزم شما لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد