ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

روزهای امتحان

سلام به دوستای گلم این روزها درگیر امتحانام هستم واسه همین کم میام نت تاحالا چندتا از امتحانام رو دادم سه تای دیگه دارم امروز که اسمبلی داشتم وای عالی بود خیلی آسون بود. البته منم حسابی خونده بودم ها به قول هامین دیوونه خر زده بودم دیگه امتحان ریاضی رو که گند زدم ولی مبانی الکترونیک که خوب بود نمره اش رو هم زده خیالم راحته از بابت اون فقط میمونه ریاضی و اسمبلی که از اسمبلی هم خیالم راحته... امتحان بعدی ساختمان داده است خدا کنه اونم کامل بگیرم وگرنه عالی میشه یعنی این ترم ترکوندم ها... خداجونم مرسی که همیشه همراه منی و کمکم میکنی. 

خدایا شکرررررررررررررررررررر

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 10:32

وبتو همخومشله
منم لینکیدمت

مرسی نظرلطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد