ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

دلم چی میخواد نمیدونم

واقعا دلم گرفته هیچ وقت فکر نمیکردم اگه یونی تموم بشه این همه اذیت میشم از یه جهت خوبه چون از اون شهر مزخرف راحت شدم از یه طرف هم دلتنگ اتاقم و بعضی از دوستام شدم. تازه حس میکنم دیگه مستقل نیستم و از وقتی اومدم وابسته به بقیه شدم ولی نمیخوام اینجوری باشه باید یه کاری چیزی پیدا کنم که مستقل باشم . 

خداجونم این چه حسیه که افتاده به جونم کاش میتونستم همه چی رو فراموش کنم دوگانگی رفتارش خیلی گیجم میکنه کمکم کن با این قضیه کنار بیام نمیخوام یه بار دیگه برام اتفاقی بیفته میدونم اگه بفهمه دارم اذیت میشم کاری میکنه که نباید ولی خداجونم تو که میدونی من چه حالی دارم پس کمکم کن نذار داغون شم.  

حس دلتنگی خیلی بده خیلی خیلی بد... 

نظرات 2 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 02:59 http://www.clipclip.blogsky.com

سلام میشا .
اسم من علی میخواستم یه چیزی ازت بپرسم درمورد چی داری حرف میزنی یومی چیه ؟
اهل کجایی ؟
چند سالته ؟
اگه میشه به همش جواب بده البته این جا نه بیا تو وبلاگ خودم جواب بده
www.clipclip.blogsky.com
ممنون

دلیلی واسه جواب دادن به سوالاتت نمیبینم. فقط منظورم از یونی دانشگاهه همین پس لطفا در مورد زندگی شخصی از من سوال نپرسین

حامد پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 08:27 http://www.freeandroid.blogsky.com

سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به نام " بهترین برنامه ای رایگان اندروید " لینک کن بعد خبرم کن متشکر از وبلاگ خوبت.

www.freeandroid.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد