ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

یونی هم تموم شد

خدا رو شکر تموم نمراتمو زدن و قبول شدم حالا فقط 2تا درس دارم که باید هردوتاش رو معرفی با استاد بگیرم و دیگه تموم البته هنوز پروژه پایانی مونده ولی اونم کاری نداره و زود تموم میشه و دیگه همه چی تموم میشه. 

امسال تصمیم گرفتم کنکور ندم میخوام سال آینده کنکور بدم البته تو این یه سال میخوام حسابی درس بخونم که دانشگاه تهران قبول بشم یا تهران یا میرم دانشگاه آزاد همینجا تنها انتخابم همینه ولی با برنامه ریزی که کردم میخوام حسابی بخونم مطمئنم هرچی بخوام و براش تلاش کنم بهش میرسم البته با کمک خدا...  

خداجونم میدونم صدامو میشنوی میدونم همه این حرفا رو میدونی میدونم همیشه پشت و پناهمی همیشه و همه جا مراقبمی ازت میخوام بازهم کمکم کنی... . 

خدایا به امیدت دوباره از نو شروع میکنم کمکم کن  

التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 12:29

سلام عزیزم...
آفرین ولی دانشجو اونه که همه درساشو قبول نشه!!!!!!!
مرسی که اومدی بهم سر زدی!!!!!
ایشالا اون چیزی که بیشتر دوست داری قبول شی!!!!!
بازم پیشم بیا دوست دارم یه دوست خوب مثل تو داشته باشم...

مرسی شقایق جان ولی من اون دوتا درسی که گفتم افتادم که حالا مجبورم معرفی با استاد بگیرم

بهار پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 13:22 http://www.love2.blogsky.com

سلام میشا جان...خوبی؟؟
انشاا... به خواست میرسی البته با سعی و تلاشوووو
واس منم دع کن زودتر نمراتم بیاد و قبول شم....مرسییییییییییییییییییییی که بهم سر زدی....

مرسی بهار جان
امیدوارم شما هم با نمرات خوب قبول بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد