ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

بخشش

نمیدونم چه حسیه وقتی بفهمی خالی از کینه هستی وقتی بفهمی دیگه هیچی نیست که خودت رو بخاطرش عذاب بدی. دیروز یه نفر بهم اس داد کسی که منو نابود کرده بود تا حالا چند بار خواسته بود حلالش کنم ولی واقعا نمیتونستم از ته دل ببخشمش، برام سخت بود کسی رو که باعث همه بدبختیهام بود رو ببخشم خیلی سخته.  

دیروز که دیدم یه اس برام اومده قفل گوشی رو که باز کردم و اسمش رو دیدم هنگ کردم راستش خیلی ترسیدم که بازش کنم از بس این آدم غیرقابل پیش بینی بوده برام آخرش مجبور شدم بازش کنم ببینم باز چی از جونم میخواد بازش که کردم اول عید رو تبریک گفته بود و ازم خواسته بود بخاطر این روز عزیز من حلالش کنم راستش از شبهای قدر به این ور هرچی از گذشته مونده بود برام رو از ذهنم پاک کرده بودم و گوشه ای از قلبم دفنش کرده بود و هرچی بدی از این و اون دیده بودم رو بخشیده بودم و فراموش کرده بودم واسه همین بهش اس دادم که عید تو هم مبارک و اینکه من تو این ماه رمضون همه چی رو فراموش کردم و میخوام زندگی جدیدی رو شروع کنم بهش گفتم بخشیدمش هم اون و هم بقیه رو...

نظرات 1 + ارسال نظر
همیار بلاگ اسکای شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 15:54 http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز

اگر مایل به فعال و استفاده از امکانات جدید بلاگ اسکای هستید با ما همراه باشید.
نظرسنجی، ابر برچسب ها، لایک مطالب، نمایش نظرات در ادامه مطالب، امتیاز دهی به نظرات و ...
سفارش طراحی و ویرایش قالب های بلاگ اسکای پذیرفته می شود.
منتظر حضورتان هستیم.

همیار بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد