ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

درهم نوشت 2

دیشب تا حالا ذهنم درگیر انتخاب شهره امسال همه انتخابا دو مسیره یا سه مسیره است یعنی اول باید برم مرکز استانه بعد برم اون شهری که میخوام ولی یکی از شهرها خیلی بهم چشمک میزنه دانشگاهش که معروف حال میده اونجا قبول بشم

تو رو خدا اعتماد به سقفمو میبینین آخه یکی نیست بگه دختر تو که درس نخوندی پس چی واسه خودت میگی همینجوری

تازه دیشب تا 4 صبح نخوابیدم بعدش هم که زود بیدار شدم و زنگ زدم به داداش که باهاش مشورت کنم جواب داد سرش شلوغ بود قرار شد بزنگه که هنوز نزده چیکار کنیم دیگه اینم مدلشه تازه اگه یادش بمونه شب میزنگه.  

حالا خودمم موندم چیکار کنم از یه طرف استرس این دو تا درس لعنتی رو دارم از یه طرف هم که نمیدونم کجا رو انتخاب کنم از یه طرف هم میگم من که نخوندم که انتظار داشته باشم قبول میشم ولی یه حسی ته دلم میگه انتخاب کن... .  

نمیدونم حالا هرچی خدا بخواد. 

راستی دیروز یه کاری کردم ولی هنوز نتیجه اش رو ندیدم نمیدونم شاید هم هیچ وقت اونی که من بخوام نشه ولی در هر صورت من باز هم غرورمو کنار گذاشتم و کاری که دلم گفت رو انجام دادم امیدوارم اون بپذیره اگه نشد دیگه هیچ وقت و از هیچ راهی باهاش ارتباط برقرار نمیکنم و اگه جایی هم دیدمش راهمو کج میکنم که دیگه نبینمش اینا همه بستگی به خودش داره اگه واسه من ارزش قائل باشه که حرفام رو باور میکنه اگه نه که دیگه منم کاری بهش ندارم و برام مهم نیست که چه فکری درباره من میکنه، منم اونو به حال خودش رها میکنم... دیگه به اندازه کافی هم براش توضیح دادم هم غرورمو شکستم ولی به خودش هم گفتم واسه آخرین بار این کار رو کردم ولی بعد از اون اگه بخواد تصمیم بگیره بیاد سمت من منم همون جواب خودش رو بهش میدم.   

واسه چهارشنبه هم که بلیط گرفتم برم شیراز به امید خدا این آخرین باره که میرم واسم دعا کنین امتحاناتمو خوب بدم دیگه از شرش خلاص بشم.   

خدایا منو دریاب که محتاجتم  

نظرات 1 + ارسال نظر
جکی چان دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 14:55 http://jakichan.mihanblog.com/

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

http://jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد