ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

خدایا کمکم کن

این روزها دلم خیلی گرفته... .  

الان شیرازم واسه امتحانام اومده بودم ولی هر دوتاش رو بد دادم یعنی همه چی رو قاطی کردم اصلا نفهمیدم چی جواب دادم ولی خوب در حقم نامردی کردن واسه یکی از درسها سوالای یه استاده دیگه رو داده بودن واسه همین نتونستم درست جواب بدم خداکنه فقط پاسم کنن برم... . 

خدایا خودت کمکم کن، خودت بهتر از هر کسی میدونی دوست ندارم دیگه برگردم شیراز میدونی چقدر برام سخته اینجا زندگی کنم شرایط خانواده ام رو هم بهتر از هرکسی میدونی، هر وقت به عزیز دل حضرت محمد قسمت دادم روم رو زمین ننداختی این بار هم قسمت میدم به آبروی فاطمه زهرا نه بخاطر خودم بخاطر مامان و بابام و داداش گلم که این همه برام زحمت کشیدن کمکم کن نذار دلشون از دست من بگیره میدونم دختر و خواهر خوبی براشون نبودم ولی تو به بزرگی خودت ببخش و کمکم کن.   

امیدم به توئه نا امیدم نکن... .  

خدایا خودت به فریادم برس بیشتر از این منو شرمنده نکن.  

دلم واسه ورجک تنگ شده کاش الان پیشش بودم و باهاش بازی میکردم الهی عمه قربونش بره واسه خودش بلایی شده. 

خدایا شکرت. 

کمکم کن  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد