ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

چیزی به ذهنم نمیرسه

حس بدی دارم، بغضی که تو گلومه داره خفه ام میکنه نمیدونم واسه چی و چرا این همه دارم عذاب میکشم نمیدونم به چه دلیل باید این همه بشکنم خودم ،دلم، غرورم از همه چی بریدم از این که راحت به همه اعتماد میکردم و جواب اعتمادم دلشکسته خودم بود از خودم بیزار میشم. 

چرا اینجوری میشه وقتی فک میکنی یکی واقعا دوست خوبیه برات و تو راحت بهش اعتماد کنی و باورش داشته باشی ولی اون یهو کاری میکنه که حتی فکرش رو هم نمیکردی، خداجونم میبینی تو میگی جواب بدی رو با بدی جواب ندین ولی تو بهم بگو وقتی کسی دلتو میشکنه چیکارش باید کرد.... . واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلی دلم میخواد از شر این زندگی راحت بشم خیلی ضعیف شدم خیلی ، واسه همین شکستم بدجوری هم شکستم . 

دیشب تا صبح چشمم به گوشیم بود ولی هیچ خبری نشد حتی صبح هرچی منتظر موندم باز هم خبری نشد... .  

هی روزگاری بی مروت به هرکی اعتماد کردم هرکی رو تو زندگیم باور کردم راجع بهش اشتباه کردم حالا هم واقعا نمیدونم چیکار کنم ولی اینو میدونم که دیگه این حسم درست نمیشه و به هیشکی اعتماد ندارم.  

دیگه هیچ وقت نمیتونم به دوستی های این دوره اعتماد کنم و نمیذارم هیشکی از این راه بهم نزدیک بشه یا بهتر بگم دیگه هیچ راهی واسه نزدیک شدن به خودم به بقیه نشون نمیدم هرکی میخواد باورش کنم باید ثابت کنه و از همین الان میگم که هیچ وقت نمیتونه این کارو کنه چون چیزی که از بین بره هیچ وقت درست نمیشه... .  

خدایا خودت کمکم کن این روزها بهت بیشتر از همیشه نیاز دارم هرچی هم بلا سرم بیاد هیچ وقت به تو پشت نمیکنم هرچی که بشه میگم خداجونم شکرت . 

الانم باوجود اینکه دلم شکسته باوجود اینکه از همه سیر شدم ولی همین که تو رو دارم میگم شکر.  

خداجونم خودت دست منو بگیر. 

خدایا شکرتتتتتتتتتت.  

نظرات 1 + ارسال نظر
باران یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 17:15 http://mysky99.blogsky.com

بدوووووووووووو بیاااااااااااااااااا آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد