ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

تنهایی

  

 

تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه!

این نیست که با کسی دوست نباشی!

این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی!

این نیست که کسی باهات حرف نزنه!

این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی!

این نیست که کسی دوستت نداشته باشه!

و....

تنهایی، یه حس درونیه!

تنهایی یعنی هیچکس نمیفهمه حالت بده..

نظرات 1 + ارسال نظر
بابای پرنیان پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 01:18

نوشته تون به دلم نشست ، شاید از بس که احساس تنهایی میکنم این روزها.
بابای پرنیان

نظر لطفتونه
این روزها منم خوب نیستم ترس از تنهایی بدجور ازارم میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد