ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

تبریک تولد

خوب قرار بود بگم کی بهم تبریک میگه...  

اگه بخوام حساب کنم خواهرزاده ام که پیشواز رفت و چند روز پیش تبریک گفت. پریشب یکی از دوستام تبریک گفت ولی دیشب همه بهم تبریک گفتن...  

نیناجونم،نازی جونم، هدی جونم،محبوبه جونم،اجی بهاری گلم،فلوراجان،تامی،داداش گلم مهدی،نویدجونم دوست خوبم ،میتانی دوست خوبم،ساسان ،مصطفی،باقر و بچه های کلوب رمزقلب تو ممنون که به یادم بودین و تبریک گفتین.  

خوب از خانواده ام هم که داداش دُردونه ام دیشب ساعت 12 که شد اس داد تبریک گفت،باز هم خواهرزاده ام اس داد و اجی بزرگه، اون یکی اجی هم که کیک پخت برام تولدم جاتون خالی  بقیه اعضای خانواده ام که تو خونه بودن همه بهم تبریک گفتن ازشون ممنونم و میگم که عاشقشونم   

و نغمه جونم که مثل یه خواهر دوستش دارم بهم زنگ زد و تبریک گفت، اجی گُلمه دیگه   

از همه ممنونم که به یادم بودن و این بهترین هدیه بوده برام که تولدم رو یادشون بوده   

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوب سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 20:59

ایشااالا صد ساله شی اجی ساله سالی همراه با موفقیت داشته بااشی

مرسی محبوبه جونم

بابای پرنیان چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 23:26

سلام زهرا خانوم
تولدتون مبارک. انشاءالله که همیشه سلامت و موفق و شاد باشید.
بابای پرنیان

سلام
ممنون بابای پرنیان،مرسی که اومدین بهم سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد