ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ
ترش و شیرین و تلخ

ترش و شیرین و تلخ

روزهایی که من دارم گاهی ترشه گاهی شیرین و گاهی تلخ

نمره 1

این مدت از بس رفتم تو سایت یونی اعصابم داغون شد ولی امروز رفتم دیدم نمره ساختمان داده رو زدن خدا رو شکر 16 شدم،خیالم راحت شد خیلی میترسیدم نمره ام پایین باشه هرچند امتحانم رو خوب داده بودم ولی هرچی فک میکنم میبینم باید بیشتر میشد اخه من فاینال رو خیلی خوب دادم 10.5 هم که پیش استاد داشتم یعنی من از فاینال 5 نمره گرفتم بعید میدونم،بیخیال مهم این بود که نمره ام خوب باشه که خدا رو شکر خوب بود... . 

بالاخره از دست ساختمان داده راحت شدم ایشالا پایگاه هم بالای 16 بشم خیالم راحت بشه دیگه  

ولی خداییش حال داد ساختمان رو 16 گرفتم ببرم نمره رو بزنم تو سر استادکله(لقب استاد ساختمان تو یونی خودمون)  

خداجونم شکر که مثل همیشه کنارمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد